Home Regulamin

SKLEP INTERNETOWY EWATCH zarejestrowany na domenie www.ewatch.com.pl
Bartosz Zawadzki
Pl. Konstytucji 3-ego Maja 3/70         
10-588 Olsztyn
IDEA BANK 96 1950 0001 2006 0161 8248 0002

  1. Jak składać zamówienia?
    1. Zamówienia są można składać poprzez stronę internetową, jak i telefonicznie pod nr 515 295 131
    2. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie przwdziwych danych osobowych, adresu zamieszkania oraz telefonu. Gdy zachodzi podejrzenie, że użytkownik podał niepełne lub nieprawdziwe dane, firma zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
    3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą meilową lub telefoniczną.
    4. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny. Jeśli chcą państwo otrzymać Fakturę VAT, należy o tym poinformować w uwagach do zamówienia.
    5. Wszystkie ceny w sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
    6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
    7. Koszt przesyłki - 14 złotych płatnych z góry przy przelewie.
  1. Realizacja zamówień
    1. Realizacja złożonego zamówienia rozpoczyna się:
  • - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta,
  • - w przypadku zamówień płatnych przelewem - z chwilą wpływu środków na konto.
    1. Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary to czas realizacji i przewidywany czas dostawy. Zazwyczaj czas realizacji zamówienia trwa około 48 godzin roboczych.
    2. Przesyłki dostarczane są przez:
  • - Firmę kurierską (płatność za przesyłkę zgodnie z taryfą kuriera).
    1. Realizacja zamówienia jest możliwa jedynie, gdyzamówione produkty są dostępne w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku braku części zamówionych towarów Klient jest informowany o tym fakcie meilowo lub telefonicznie. Ma możliwość zadecydowania o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
    2. Klient może zmienić zamówienie do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie 515 295 131 lub e-mailem.
  1. Reklamacje i zwroty
    1. W przypadku stwierdzenia wad technicznych lub uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres: BART GROUP Bartosz Zawadzki, Pl. Konstytucji 3-ego Maja 3/70, 10-588 Olsztyn
    2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
    4. Po uznaniu reklamacji Sklep prześle towar pełnowartościowy. Jeśli to nie będzie możliwe, Sklep zwróci pieniądze.
         5. Każdy klient ma prawo do odstapienia odumowy kupna towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni ze wskazaniem 
                          sytuacji, w których prawo to nie przysługuje.
  4. Gwarancja
                     1. Każdy towar objęty jest dwuletnią gwarancją producenta.                  

 
Ochrona danych osobowych Klientów

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych.